El Nàstic ha presentat aquest migdia el pla d'acció que seguirà en la propera Diada de Sant Jordi, aquest proper dissabte 23 d'abril. Els grana situaran un estand a la Rambla NOva (entre els carrers Sant Francesc i Compte de Rius) en el qual hi hauran tres espais diferenciats. L'acte de presentació l'ha obert el director general, Lluís Fàbregas, que ha explicat la voluntat de l'entitat per a participar en tots els esdeveniments importants que es duen a terme a la ciutat. Fàbregas ha explicat també que el Nàstic porta ja molts anys tenint presència en aquesta Diada, però que enguany ha buscat un tipus d'activitat més interactiu i participatiu.
Com ha explicat el responsable de l'àrea social, Jordi Ruiz, l'estan comptarà amb tres espais: un de polivalent, la Botiga i un espai 2.0. L'espai polivalent, tal i com ha revelat Ruiz, servirà per fer activitats com la roda de premsa de Joan Carles Oliva (que aquest dissabte serà a la Rambla en comptes de l'estadi), el pas dels jugadors del primer equip per a signar autògrafs o la presentació del darrer llibre d'Enric Pujol, "Un cop d'ull a l'altra història del Nàstic". Per la seva banda, la Botiga es trasladdarà aquest dissabte també a la Rambla (quedarà tancada la de l'Avinguda Catalunya), com ha explicat el responsable de màrqueting, Quim Espinosa. Espinosa ha dit que es faran ofertes especials i ha presentat una promoció per la qual tots els que comprin rebran una entrada pel Nàstic Alcorcón (la compra mínima pel regal serà de 10€ en els no socis i de 5€ en els socis de l'entitat. Finalment, el responsable de comunicació, Xavier RiBera, ha explicat la creació d'aquest espai 2.0. En ell, tots els usuaris podran interactuar amb les xarxes socials del Nàstic. Allà es farà una activitat anomenada 'Jo també fitxo pel Facebook del Nàstic', on els internautes podran guanyar abonaments pel que queda de temporada i altres productes de marxandatge. En aquest espai 2.0 tambés es farà difusió de les altres xarxes social del club i es faran altres activitats amb el Facebook, el twitter o el flickr com a protagonistes.