gimnastic-banner-the-beat-challenge

El Nàstic se pone a la vanguardia de las redes sociales

El Nàstic ha presentat aquest migdia el seu nou projecte de xarxes socials. D'aquesta manera l'entitat grana professionalitza l'àrea 2.0 i es posa al nivell tecnològic dels principals clubs i empreses a nivell mundial. L'acte ha començat a les 12h a la sala de premsa i l'encarregat d'obrir-lo ha estat el director general de la SAD, Lluís Fàbregas. El màxim responsable de la gestió grana ha fet incís en el fet que aquest és una altra mostra del compromís del Nàstic amb el seu entorn. Fàbregas ha explicat que l'aposta pels Social Media fa referència a una estratègia clara de donar més beneficis i serveis a totes les persones que conformen la massa social del Nàstic. A més, ha deixat clar que la presència en aquest espai reforçarà els vincles amb la gent propera al Nàstic i difondrà l'entitat a nivell global. Tancada aquesta introducció ha estat el director de comunicació, Xavier Ribera, qui ha explicat com s'ha desenvolupat el projecte.

Ribera ha afirmat que, de la mà de Rambla Digital, el Nàstic posa en marxa un projecte ambiciós i tecnològicament molt potent. Ha explicat que la xarxa és l'espai on "s'igualen rics i pobres", per la qual cosa el Nàstic pot competir amb qualsevol. D'aquesta manera, el responsable de l'àrea de comunicació ha explicat l'entrada a sis canals diferents de les xarxes socials: Facebook, Twitter, Youtube, Vimeo, Flickr i Issu. Ribera ha felicitat a Rambla per la feina feta en la posada en marxa d'aquest projecte, ja que han aconseguit establir un model avantguardista de xarxes socials, tecnològicament superior sl dels principals clubs europeus.

Finalment, Domingo García, el responsable de Rambla Digital, ha explicat com han aprofitat la seva experiència en altres sectors que van més avançats en xarxes socials per aprofitar-los en el món del futbol. "quan vam començar a dissenyar el projecte ens vam fixar en clubs com el Milan o el Chelsea i el que hem fet és aprofitar els camins que ells han obert i buscar en altres empreses les maneres de millorar-los". Així, i a mode d'exemple, el nou Facebook del Nàstic ja no només un 'mur'. L'entrada del llenguatge php fa que interactui i ell mateix s'actualitzi anant a buscar la informació de la pàgina web corporativa, www.gimnasticdetarragona.cat (que gestiona l'empresa StudioGenesis).

En acabar aquesta presentació a la sala de premsa, els assistents s'han desplaçat cap a la nova sala VIP – Club Empreses, on s'ha estat navegant i explicant els matisos de tots els nous canals. S'ha vist el nou Facebook grana, s'ha navegat pel nou disseny de la`pàgina de Twitter, s'han pogut veure els darrers vídeos de l'entitat a Youtube i Vimeo, s'han pogut consultar les darreres fotografies al Flickr, i s'ha pogut llegir el darrer número del diari Nou Estadi a la xarxa social especialitzada en publicacions, Issu. 

gimnastic-ucrania