La plantilla del Nàstic Genuine ha celebrat d’una manera especial el Dia Mundial de les Persones amb Síndrome de Down amb una visita a les instal·lacions de BASF, patrocinador principal del Nàstic Genuine, i al Port de Tarragona, on han fet una sortida amb la barca Tarragona Blau.
La jornada s’ha iniciat al migdia des del Nou Estadi quan jugadors i tècnics de l’equip Genuine s’ha pujat al bus del Nàstic per desplaçar-se a la seu de BASF a Tarragona. Allí, han fet una visita al parc de bombers de la companyia per conèixer els aspectes més destacats de la feina dels cossos d’emergències. Els jugadors s’han pogut provar els cascos dels bombers, han desplegat algunes de les mangueres amb les que treballen i han pujat als camions que hi ha al parc.
Després de dinar i amb la presència del president del Nàstic, Josep Maria Andreu, del director general de BASF a Espanya, Carles Navarro, i del director de BASF a Tarragona, Rodrigo Cannaval, s’han entregat els diplomes als voluntaris de la companyia que col·laboren en els entrenaments i en la fase de Tarragona de LaLiga Genuine Santander.
A la tarda, acompanyats pel conseller, Joan Potau, l’expedició s’ha desplaçat al Port de Tarragona per fer una sortida amb la barca ‘Tarragona Blau’, patronejada per Lluís Palau. Després de fer un recorregut pel Moll de Costa han gaudit d’un berenar dalt mateix de la barca.
El primer equip també s’ha afegit a la celebració del Dia Mundial de les Persones amb Síndrome de Down adherint-se a la campanya #CalcetinesDesparejados, de manera que han fet la sessió d’entrenament d’aquest dijous amb un mitjó de cada color. Aquesta campanya proposada per LaLiga neix a partir de l’acció viralitzada de Chloe Lennon, una nena britànica de cinc anys, que va reclamar en un vídeo a les xarxes socials que avui, 21 de març, tothom portés mitjons diferents.