gimnastic-banner-the-beat-challenge

Jornades de portes obertes del futbol base 2026-2027

Els dies 3 i 4 de juny a la Ciutat Esportiva Gimnàstic de Tarragona

Els nens i nenes nascuts/es entre el 2011 i el 2020 podran participar en les sessions d’entrenament que es realitzaran el dimecres 3 i el dijous 4 de juny a la Ciutat Esportiva Gimnàstic de Tarragona. Les jornades es realitzaran sota la supervisió de la coordinació del futbol base.

Prèviament, cal fer la inscripció emplenant el formulari.

Les dues jornades programades en vistes al proper curs esportiu 2026-2027 es realitzaran per categories a les instal·lacions grana en els següents horaris:

– De 17.30 a 19 h: nascuts del 2015 al 2020.

– De 19 a 20.30 h: nascuts del 2011 al 2014.

Pels nens i nenes nascuts al 2021, no es faran portes obertes, per fer la reserva de plaça caldrà enviar un correu a [email protected] indicant nom complet, any de naixement i telèfon de contacte.

Per a la correcta realització de les proves, els joves jugadors hauran de vestir indumentària esportiva i botes de futbol. Les sessions són tècniques i dinàmiques, realitzant la totalitat dels exercicis amb pilota.

gimnastic-ucrania

CLUB EMPRESA

Deixa les teves dades i dona’t d’alta al Club Empresa