El lateral esquerre clou la seva etapa a la disciplina tarragonina després de disputar 25 partits de lliga vestint la samarreta del Nàstic. El futbolista andalús, incorporat al mercat de fitxatges de l’estiu passat, queda lliure de qualsevol dret i obligació amb el Club donant per finalitzada la relació laboral que els unia.
El Gimnàstic de Tarragona agraeix a Moi el treball i esforç realitzat a la disciplina del primer equip i li desitja la millor de les sorts en el seu futur més immediat.