El defensa grana es mostra tranquil tot i l’últim resultat, conscient de la importància de sumar els 3 punts a Lugo per tal d’arribar als 9.
Fali afirma que «guanyant es veurà la situació d’una altra manera» i que «veig bé a l’equip i som capaços de capgirar la situació, que s’aconsegueix amb treball». El valencià es mostra contudent en què «els jugadors som molt ambiciosos i que sempre volem guanyar, tant a casa com a fora. A Lugo donarem la cara i segurament treurem un bon resultat».