Un cop tancat el període perquè els socis que van viure tots els partits de la primera volta de LaLiga 1|2|3 al Nou Estadi s’acollissin al Premi Fidelitat, 1.460 han recollit aquest segon abonament obsequi del club en una campanya que s’ha allargat les últimes dues setmanes.
En total s’han emès 1.834 nous carnets, de manera que actualment la xifra de socis del Nàstic se situa en gairebé 9.000, concretament 8.829.
Els nous abonats de l’entitat han rebut tots el Welcome Pack patrocinat per SEUR, empresa vinculada a la SAD des de fa varies temporades, que inclou diversos avantatges, a més d’informació sobre l’escola i el futbol base del Nàstic i les accions socials que realitza l’entitat. Amb el Welcome Pack, tots els socis del Nàstic es beneficiaran d’un 10% de descompte a la botiga oficial del club, la Nàstic Hummel Store situada al Nou Estadi.
Precisament aquest dimecres, Nàstic i SEUR han renovat el seu acord de col·laboració que es prorroga fins la temporada 2018/2019. El president del club, Josep Maria Andreu i el gerent de SEUR a Tarragona, José Manuel Cárabe, han segellat aquest acord sobre la gespa mateix del Nou Estadi.