El Gimnàstic de Tarragona SAD ha estat guardonat en el I Festival Internacional de Publicidad y Comunicación de futbol, certamen que organitza la LFP. El Nàstic ha estat guardonat amb el bronze, dins l’apartat de millor esdeveniment. Els apartats es dividien en: millor anunci audiovisual, millor gràfica, millor esdeveniment, millor acció de patrocini, millor campanya de captació i fidelitat d’abonats i millor acció social.
En aquest certamen s’hi han presentat equips de futbol de gran prestigi, importants agències de publicitat internacionals i empreses de renom.
El Club tarragoní ha estat premiat per l’organització dels actes de la celebració de l’ascens. El Nàstic ha compartit bronze amb l’agència Universal Mccann per l’organització de la “Copa Coca-Cola”. Aquest fet atorga una especial rellevància al premi.
L’agència Sra. Rushmore, una de les més importants del món, ha estat la que ha rebut més guardons, fins a cinc, a més del premi especial del jurat.
El Gimnàstic de Tarragona SAD és l’unic equip de 2ª Divisió que ha estat premiat. És important destacar que el premi del Nàstic té força mèrit, en ser el propi Club el que organitzava l’esdeveniment.
La totalitat dels premiats es pot consultar a la web www.lfp.es
El lliurament dels premis tindrà lloc a finals de novembre a Madrid, en una data encara per determinar.