- L’entitat financera engega la 12ena temporada com a patrocinadora Premium i sòcia financera del Gimnàstic de Tarragona, SAD.
- CaixaBank, a través d’una aportació econòmica de la Fundació “la Caixa”, també recolza l’equip Nàstic Genuïne, l’equip per a nois i noies amb discapacitat intel·lectual que militen a la primera divisió del futbol espanyol.
CaixaBank i el Gimnàstic de Tarragona, SAD han renovat el patrocini que uneix a l’entitat financera i al club tarragoní per a la temporada 2021-22. D’aquesta manera, CaixaBank es consolida com a patrocinador Premium i soci financer del club, acord vigent des de l’any 2010.
El president del Nàstic, Josep Maria Andreu; i el director de Banca d’Institucions de CaixaBank a la Direcció Territorial Catalunya, Joaquim Macià, han signat aquest nou acord al Nou Estadi.
Josep Maria Andreu ha manifestat que “aquesta renovació de patrocini reforça la vinculació entre les nostres entitats i ens enforteix mútuament”. Per la seva banda, el director de Banca d’Institucions de CaixaBank a Catalunya, Joaquim Macià, ha destacat que l’entitat financera reforça el seu compromís amb el Nàstic. “Aquest patrocini –ha afegit- suposa un impuls a l’estratègia de CaixaBank, que manté ferma la seva aposta per l’esport i per Tarragona”.
Amb motiu de l’acord de patrocini, CaixaBank disposarà d’un paquet de contraprestacions en concepte de drets d’imatge, visibilitat de marca a les diferents instal·lacions esportives del club així com presència a la publicitat, comunicacions i documents comercials del conjunt grana en els seus diferents canals oficials. Al mateix temps, l’entitat financera disposarà de serveis preferencials per a clients com paquets d’hospitalitat, merchandising o experiències exclusives consistents en disputar un partit a les instal·lacions oficials del club, així com l’assistència a esdeveniments privats per a conèixer als jugadors de la primera plantilla si la situació provocada per la COVID-19 ho permet.
CaixaBank, el banc dels clubs de futbol
Fa 10 anys CaixaBank va ampliar la seva aposta pel futbol per convertir-se en el banc de referència dels equips i les seves aficions. Aquesta estratègia, canalitzada sota el hastag de #ElFútboldetodos, l’ha convertit en patrocinador oficial del 80% d’equips de futbol professional masculí, ja que compta amb 15 equips de Primera Divisió i 15 de Segona Divisió. A més, l’entitat financera és patrocinador de 7 dels 16 equips de la primera divisió femenina.
Per CaixaBank, el patrocini esportiu és una eina estratègica de comunicació que imparteix valors que l’entitat comparteix amb la pràctica esportiva, com són el lideratge, l’esforç, la superació i el treball en equip. Mitjançant el patrocini, l’entitat financera fomenta el progrés cultural, social i econòmic, en línia amb els seus valors fundacionals de compromís amb la societat.
CaixaBank ha comercialitzat 300.000 targetes vinculades als clubs de futbol patrocinats, ha captat més de 50.000 nòmines i ha finançat 100.000 abonaments.
Suport a l’equip Nàstic Genuïne
CaixaBank, a través d’una aportació econòmica de la Fundació “la Caixa”, donarà suport a l’equip Nàstic Genuïne integrat per persones amb discapacitat intel·lectual. Caixabank va col·laborar amb la competició Champions Genuïne, organitzada el Nàstic en col·laboració amb el MIC, i en la que van participar els equips amb Discapacitat Intel·lectual (DI) de l’Ajax FC, el Tottenham Hotspur FC, el Levante UD, el Valencia CF, el Villarreal CF i el Gimnàstic de Tarragona.