El conseller del Gimnàstic de Tarragona SAD, Antoine Jordà de Quay, va rebre el premi al millor exdirigent de federació en una nova edició de la Nit del Dirigent de l’Esport, que anualment organitza l’Associació Catalana de Dirigents de l’Esport (ACDE).
La Nit del Dirigent, en aquesta ocasió celebrada divendres passat a Barcelona, és un dels esdeveniments principals de l’entitat catalana, on es reconeix la tasca feta per dirigents i exdirigents de clubs, federacions i professionals.
Entre els reconeixements del 2025, en la categoria de premis especials, també es va premiar el conseller d’Esports de la Generalitat, Berni Álvarez.
Antoine Jordà de Quay és conseller del Gimnàstic de Tarragona, SAD des de l’any 2012 i també ha ocupat diferents càrrecs de responsabilitat al tennis. Precisament, en aquesta disciplina esportiva ha rebut el premi per part de l’ACDE. Dins del món de la raqueta va ocupar la presidència del Club Tennis Tarragona (1998-2006) i del 2000 al 2004 va ser membre de la junta directiva de la Reial Federació Espanyola de Tennis, que des del 2009 és secretari general. També va ser vicepresident primer de la Federació Catalana de Tennis (2008-11). A més, durant una etapa també va formar part de la Comissió de Tennis a Cadira de Rodes de la Federació Internacional de Tennis.
El tarragoní va llicenciar-se en Dret per la UB i va cursar el màster de Dret Penal (UB) i també el de Recursos Humans i Gestió de Personal per l’Escola d’Administració i Alta Direcció.
En la seva trajectòria professional, destaca la gran experiència en dret laboral, iniciada el 1984 en un despatx d’advocats de Tarragona. Posteriorment, el seu recorregut professional a l’àmbit del Dret Laboral i Seguretat Social és extensiu en diferents àmbits i especialitats, des de l’assessorament jurídic a empreses fins a pràctiques litigioses davant la Jurisdicció Social. A més, és membre de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona i Tarragona.