El concessionari Autoforum i l’entitat grana amplien la col·laboració per una temporada més, superant així els 15 anys d’unió ininterrompuda entre ambdues entitats tarragonines.
Des dels concessionaris oficials de Toyota Autoforum i Lexus Tarragona, presents a Tarragona, Reus, Valls, El Vendrell i Tortosa, continuaran donant suport al Gimnàstic de Tarragona amb l’objectiu d’impulsar noves accions conjuntament i reforçar els vincles ja establerts en l’àmbit social i l’empresarial.
El gerent d’Autoforum i Autoforum Premium, Xavier Cervelló, i el president executiu del Gimnàstic de Tarragona, Lluís Fàbregas, han estat els encarregats de segellar la renovació de l’acord a les instal·lacions del Nou Estadi Costa Daurada acompanyats de dos dels seus vehicles: el Toyota Rav4 Plug-In Enchufable i el Lexus RZ 300.
Cervelló ha manifestat que “el suport d’Autoforum amb el Nàstic és ferm i consolidat, amb una trajectòria que valorem molt positivament per tot el que ens aporta”, afegint que “esperem que ben aviat es puguin assolir els èxits esportius i celebrar-ho conjuntament, perquè Tarragona i el territori s’ho mereixen.”
Per la seva part, Fàbregas, ha expressat que “Autoforum i el Grup Pons són un exemple de fidelitat i suport incondicional dintre del nostre Club Empresa.” Destacant que “cada temporada ens transmeten la seva energia i pel Nàstic és molt important anar de la mà amb un grup d’automoció referent a la província.”
Toyota Autoforum i Lexus Tarragona són concessionaris oficials del Grup Pons i ofereixen també servei postvenda i recanvis de vehicles nous i seminous. Es tracta de dues de les empreses referents en la mobilitat sostenible. La tecnologia capdavantera en els models híbrids, elèctrics i d’hidrogen satisfan les necessitats del client i el compromís amb el medi ambient.