Aquest migdia la nova Sala VIP-Club Empreses ha estat l'escenari per presentar el conveni de col·laboració entre el Nàstic i Parc Central. El centre comercial es converteix així, en un dels tres patrocinadors del futbol base grana, juntament amb Toyota i La Caixa. A l'acte han assitit el director general de la SAD, el senyor Lluís Fàbregas; el director de màrqueting del Nàstic, el senyor Quim Espinosa; i el gerent de Parc Central, el senyor Pere Pairó.
Nàstic i Parc Central ja van ser col·laboradors la temporada passada. El director general de la SAD, el senyor Lluís Fàbregas ha afirmat que la relació amb el centre comercial la passada campanya va ser una experiència molt positiva "La temporada passada vam fer una acció molt potent amb Parc Central i ara enfortim les nostres relacions comercials". Pere Pairó, gerent de Parc Central s'ha mostrat molt il·lusionat i agraït amb aquest acord, i ha apuntat que l'empresa fa una aposta molt forta pel Nàstic. Per la seva banda, el director de màrqueting, el senyor Quim Espinosa ha assegurat que el futbol base és una gran aposta del Nàstic i que per aquesta raó s'han buscat socis de viatge que s'impliquin amb l'entitat per fer més gran el projecte de futur grana, que és el futbol base "volem fer més pinya i ajudar-nos mutuament" ha apuntat Espinosa.
La imatge de Parc Central estarà present a la samarreta dels equips de futbol base, més de 500 nens lluïran el logotip del centre comercial i al camp de gespa artificial. A més, per segon any consecutiu es durà a terme la Segona Setmana del Nàstic a Parc Central i com a novetat, aquesta temporada tots els conjunts de la base grana es faran la foto oficial a les instal·lacions del centre comercial.