gimnastic-banner-the-beat-challenge

Cafés Brasilia, la marca de Nestlé Professional, patrocinarà el Nàstic de Tarragona

Nestlé, compromesa amb l'esport local

Nestlé Professional, la divisió de Nestlé destinada al sector HORECA, juntament amb la fàbrica de cafè torrat de la Companyia ubicada a Reus, ha anunciat un pla de patrocini per donar suport als clubs i entitats esportives més rellevants de Reus i Tarragona. A partir d’ara, la seva marca de cafè per a hostaleria i restauració, Cafés Brasilia, patrocinarà entitats esportives locals, reafirmant així el seu compromís amb la proximitat i l’esport local, que juga un paper fonamental en la promoció d’una alimentació i un estil de vida saludables, en línia amb el compromís de la Companyia.

“Des de Nestlé Professional i la nostra fàbrica a Reus estem molt il·lusionats de poder recolzar les entitats esportives de la nostra regió”, explica Carlos Sanz, director de la fàbrica de Nestlé a Reus. “Amb aquest pla de patrocini a través de la nostra marca Cafés Brasilia reafirmem el nostre vincle amb el territori i el nostre suport a l’esport com a motor de valors, esforç i comunitat. Com el millor cafè, els èxits esportius es forgen amb dedicació i passió, i estem orgullosos de ser part d’aquestes històries d’èxit”, destaca.

Per part seva, el president executiu del Gimnàstic de Tarragona, Lluís Fàbregas, ha manifestat que “per a la nostra entitat és molt important alinear-nos amb una companyia de prestigi mundial com Nestlé de la mà de la seva marca Cafés Brasilia.” Afegint que “el bagatge i trajectòria de Nestlé Professional i Cafés Brasilia és un exemple de treball i passió, com així ho transmeten en la qualitat dels seus productes; estem convençuts que amb aquesta nova col·laboració en el present i el futur compartirem èxits socials i esportius.”

En concret, Cafés Brasilia, present a més de 10.000 establiments d’hostaleria a Espanya, s’ha convertit en patrocinador del Nàstic de Tarragona, un dels clubs de futbol amb més història i tradició del país. L’acord inclou la presència de la marca tant al terreny de joc com a la sala de premsa del club tarragoní, que competeix a la Primera Federació Versus e-Learning.

L’acord s’ha rubricat al mateix terreny de joc del Nou Estadi Costa Daurada amb la presència del director de la fàbrica de Nestlé a Reus, Carlos Sanz; el director de Nestlé Professional España, Robert Vivo; la directora de màrqueting de Nestlé Professional España, Cristina Herraiz; l’organitzadora del patrocini, Cristina Abascal; la brand manager de Nestlé Professional España, Assumpta Bonnin; i per part del Nàstic: el president executiu, Lluís Fàbregas; i el director de l’Àrea de Negoci, Jose Maria Andreu Solé.

Aquest patrocini enforteix l’aposta de Cafés Brasilia per l’esport local i el compromís amb el territori que va començar fa 45 anys, quan es va construir la fàbrica a Reus.


Torrant cafè des de 1980

La fàbrica de la Companyia a Reus va ser construïda l’any 1980 pels antics propietaris de la marca Brasília, dos emprenedors de la ciutat de Reus que van iniciar l’elaboració i distribució de cafè torrat ja a la dècada dels 60. Des de 1990, forma part de Nestlé i, a més de BRASILIA, una planta elabora les marques BONKA, SANTA CRISTINA i NESCAFÉ, amb una alta selecció d’orígens i blends.

gimnastic-ucrania