L’objectiu d’aquesta campanya és que els aficionats del club participin en aquesta lluita contra la fam vía SMS durant els caps de setmana del 21 i 28 d’octubre. Seran 42 els equips que participaran en aquest projecte organitzat per la FAO, l’organització de les Nacions Unides que impulsa la lluita contra la fam i que compta amb el suport de la LFP.
Els diners recaptats per l’afició del Nàstic aniran destinats al miniprojecte que la FAO ha assignat al club. Aquest miniprojecte busca recollir uns 4.000 euros per donar suport a la cria d’ovelles en el poblat de Nadjou a Togo.
Per participar en aquesta iniciativa els aficionats del Nàstic han d’enviar un SMS al 5030 amb la paraula FAO19. El cost de cada SMS serà de 1,20 euros + IVA.
Vodafone i Orange han confirmat que els ingressos obtinguts per cada SMS els destinaran íntegrament a la FAO. Movilisto per la seva banda també col•labora en aquest projecte facilitant informació sobre com va la participació en la campanya.
A més, aquest cap de setmana els jugadors dels diferents equips que hi participen saltaran al camp amb una samarreta amb el número 854, fent referència als milions de persones que pateixen fam al món. Cadascuna d’aquestes samarretes seran signades pels jugadors i es subhastaran a Ebay amb la intenció d’obtenir més beneficis per aquesta campanya.
Els beneficis que superin l’objectiu marcat seran per a altres projectes de reserva de la FAO.