gimnastic-banner-the-beat-challenge

El Nàstic i BMW AS Busquets inicien una campanya pels socis

El Nàstic i AS Busquets han presentat aquest migdia una nova línia d'avantatge per als socis i sòcies del club tarragoní. L'acte ha comptat amb la presència del director general del Nàstic, Lluís Fàbregas; del responsable de BMW AS Busquets, Josep Maria Busquets; i del director de comunicació del Nàstic, Xavier Ribera.

La casa BMW de la nostra ciutat, doncs, oferirà un descompte addicional del 3% a tots els abonats, per la qual cosa comprar-se un vehicle serà més barat per als socis i sòcies del Nàstic. Aquesta és l'enèssima mesura d'un patrocini que des de fa temps innova i busca iniciatives que reforcin la vinculació entre les dues marques i, a més, afavoreixi els socis amb avantatges com aquest. A més del 3% addicional, BMW AS Busquets regalarà l'aparcament de temporada als socis i sòcies que comprin un cotxe al seu concessionari. 

Nàstic VIP Experience

La campanya tindrà també un al·licient extra que portarà per nom Nàstic VIP Experience, una experiència que vol fer gaudir als nastiquers. A partir de demà s'obrirà un concurs als canals socials del Nàstic (Facebook i Twitter), pel qual els aficionats podran guanyar una experiència única que consistirà en el següent: la sessió durant 48h del nou model BMW Serie3, un àpat de luxe per a dos persones (el dia de partit) en els restaurants Lumine i Castillo de Javier, i l'accés per a un partit a l'avantllotja i al Museu presidencial.

Aquesta iniciativa es farà en els partits de l'Alcoyano i del Girona. Els vencedors del concurs (en el cas del partit de l'Alcoyano) podran recollir el divendres 27 d'abril a la tarda el seu BMW a AS Busquets, dissabte aniran a dinar a Lumine i, després de dinar, podran anar amb el seu BMW cap a l'estadi, on gaudiran del matx des d'un espai privilegiat. En el cas del Girona, i sabedors que el partit serà entre setmana, recolliran també el cotxe per la tarda, aniran a veure el partit i, en acabar, es desplaçaran fins al Castillo de Javier, on seran convidats a sopar.

L'experiència busca la satisfacció dels socis, que podran gaudir d'un trident de luxe sense cap tipus de cost. Per tal de guanyar aquesta Nàstic VIP Experience, s'haurà de participar a les xarxes socials a través del concepte 'compartir'. Totes les persones que comparteixin aeu mur la notícia exclusiva que sortirà demà al Facebook sobre aquesta Nàstic VIP Experience, o que facin Retwit de la mateixa (a través del Twitter) entraran al sorteig per a fer-se amb ella. El primer guanyador, el que gaudirà d'aquesta iniciativa en el partit Nàstic-Alcoyano, es decidirà el dimecres vinent dia 25 d'abril, fins aleshores s'hi pot participar.

gimnastic-ucrania