gimnastic-banner-the-beat-challenge

Avui s’ha presentat MyTeam Passion

Aquest migdia s'ha presentat el projecte MyTeam Passion al Gimnàstic de Tarragona SAD. Una iniciativa pionera entre els club de futbol professional de tot l'estat espanyol que busca oferir més serveis i avantatges a l'entorn de la família grana. La presentació oficial s'ha fet conjuntament entre el Nàstic i l'empresa coorganitzadora d'aquesta iniciativa, Fidexis. A l'acte hi han assistit el director general del Nàstic, el senyor Lluís Fàbregas; el director de l'àrea de màrqueting, el senyor Quim Espinosa; i el responsable de l'empresa Fidexis, el senyor Xavier Reynaud.

Aquesta targeta de fidelització està dirigida a tots els seguidors del club grana i és gratuïta. Tots els socis del Nàstic la rebran a casa seva a partir d'avui mateix i la resta d'aficionats que vulguin fer-se amb aquest producte ho podran fer a través de la web oficial del club: http://www.gimnasticdetarragona.com/cat2/.

El director general del Nàstic, el senyor Lluís Fàbregas ha volgut destacar la importància que té la massa social i per aquesta raó el club ha volgut portar endavant aquesta iniciativa de caire més sentimental. Amb aquesta targeta tots aquells aficionats del Gimnàstic podran gaudir de regals relacionats amb el club i vivències molt emotives amb els jugadors i els tècnics de l'equip.

Per la seva banda, el director de màrqueting, el senyor Quim Espinosa ha explicat que aquest és un projecte social però també comercial. Espinosa ha fet referència als més de 100 establiments que començaran a treballar amb el Nàstic i ha apuntat que tots aquells socis i aficionats que es dirigeixin a aquests comerços rebran punts i regals. A més, segons ha explicat el director de màrqueting, és un projecte que incentiva el consum en el petit i mitjà comerç de Tarragona.

Xavier Reynau, responsable de l'empresa Fidexis ha insitit en la importància que té aquest projecte pioner i de projeccció, i que pretén apropar el club als seguidors. Reynau ha parlat dels diferents regals que podran obtenir els usuaris d'aquesta nova targeta, des de premis més tangibles com samarretes, entrades… però també regals "únics" com pot ser anar a sopar amb un jugador o passar una estona amb l'entrenador, "amb aquest projecte guanya l'aficionat, el club i el comerç" ha assegurat Reynau.

 

gimnastic-ucrania