gimnastic-banner-the-beat-challenge

L’acord de patrocini entre el Club Gimnàstic de Tarragona i el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona canvia el nom a l’estadi: Nou Estadi Costa Daurada

La Costa Daurada impulsarà la seva visibilitat com a marca turística al mercat estatal amb aquesta i altres accions, fruit d’aquest acord

L’estadi grana completa el seu nom oficial i s’anomenarà Nou Estadi Costa Daurada, en el marc de l’acord de patrocini en què estan treballant el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona i el Gimnàstic de Tarragona.

Inaugurat el 2 de febrer de 1972, el Nou Estadi celebra els 50 anys d’història amb un nou cognom com és Costa Daurada. Aquest acord alinea l’objectiu del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona d’augmentar la visibilitat i posicionar la Costa Daurada entre el públic de l’estat, un dels principals mercats emissors de la destinació turística, amb l’estadi del Gimnàstic de Tarragona, espai referent a la demarcació, per la capacitat i perquè s’hi han disputat grans esdeveniments esportius com partits de Primera Divisió o la inauguració dels Jocs del Mediterrani 2018.

La presidenta del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Meritxell Roigé; l’alcalde de Tarragona, Pau Ricomà, i el president del Gimnàstic de Tarragona, Josep Maria Andreu, han estat els encarregats de desvetllar el nou naming rights a l’exterior del recinte esportiu.

Després de la presentació, els representants de les entitats han donat detalls del nou acord d’intencions. Per a la presidenta del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Meritxell Roigé, “aquesta està cridada a ser una gran oportunitat per posicionar  la Costa Daurada a un dels mercats emissors més importants per a la destinació, gràcies a la visibilitat i al ressò mediàtic d’una competició que es disputa a tot l’Estat espanyol”. Per la seva part, l’alcalde de Tarragona, Pau Ricomà, ha mostrat la seva alegria declarant que ”personalment estic molt content, no només com a alcalde, sinó com a nastiquer, que l’estadi s’associï amb una marca del territori”. A més de felicitar al president grana per escollir l’opció de naming rights amb “la que més es vincula amb l’esport, turisme, Costa Daurada i el potencial que té la ciutat i el territori”.

El president grana, Josep Maria Andreu, ha mostrat la il·lusió d’aquesta nova unió amb el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona. “És un orgull per la nostra entitat ser partícips de la promoció turística de la Costa Daurada per tots els indrets de l’Estat on juga l’equip” ha manifestat Andreu, afegint i desitjant que “estem segurs que aquest nou acord portarà molts èxits i victòries al Nou Estadi Costa Daurada.” L’acte de presentació ha finalitzat a la gespa del Nou Estadi Costa Daurada, davant de la llotja presidencial, escenificant la unió d’aquest nou acord amb una samarreta commemorativa.

Aquest acord d’intencions s’emmarca en l’estratègia del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona de col·laboració publicoprivada per a la promoció de productes especialitzats com és en aquest cas el turisme esportiu, un àmbit en què s’hi treballa des de fa temps i que genera un gran impacte econòmic a la destinació.

El Nou Estadi Costa Daurada acollirà el primer partit de la competició aquest dissabte, a partir de les 19.30 h, davant l’Atlético Sanluqueño. Per aquest duel de la jornada 29 de Primera RFEF Footters, el nou nom ja lluirà en diferents actius, tant interiors com exteriors.

 

Costa Daurada, destinació del turisme esportiu

La Costa Daurada compta amb dues destinacions de turisme esportiu certificades per l’Agència Catalana de Turisme. Es tracta dels municipis de Salou i Cambrils en l’especialitat de futbol, entre altres modalitats esportives. La destinació és, alhora, referent en el conjunt de Catalunya en aquest àmbit amb creixent notorietat com a emplaçament per acollir grans esdeveniments esportius. L’impuls de la marca a través un equip de futbol com el Club Gimnàstic ha de contribuir, en aquest sentit, a difondre els atributs com a destinació de turisme esportiu amb condicions òptimes per acollir estades i competicions d’aquest tipus, alhora que l’alinea amb els valors associats a l’esport.

L’acord que es preveu tancar amb el Club Gimnàstic s’afegirà a altres accions de patrocini en l’àmbit de l’esport que cerquen un retorn publicitari i de notorietat de la marca en esdeveniments destacats o al costat de clubs de renom. És el cas dels patrocinis de la sisena etapa de la Volta a Catalunya que es disputarà dissabte vinent, el World Padel Tour que va acollir la ciutat de Reus recentment, i el patrocini del primer equip femení del Manchester City en el marc de l’acord de promoció conjunta del Patronat de Turisme de la Diputació amb els municipis que gestionen l’impost d’estades turístiques i la Federació d’Associacions d’Hostaleria i Turisme de la província de Tarragona.

gimnastic-ucrania