COMUNICAT OFICIAL

Comunicat oficial sobre els problemes d’accés que es van produir en algunes zones de l’estadi en el partit d’ahir contra Osasuna

El Gimnàstic de Tarragona SAD vol disculpar-se amb les persones afectades pels problemes d’accés que es van produir en algunes zones de l’estadi en el partit d’ahir contra Osasuna.

Per aquest enfrontament el Gimnàstic havia llençat una sèrie de promocions per incentivar l’assistència. La resposta a aquestes promocions va ser massiva superant totes les previsions. Gran part d’aquests assistents van ser menors de 12 anys que no requereixen d’entrada però sí computen per al màxim permès d’aforament. Aquesta excepcional major assistència de menors va obligar al club a prendre la decisió de tancar els accessos un cop arribats al 100% d’aforament per evidents motius de seguretat.

Des del Gimnàstic de Tarragona ja es treballa per cercar i aplicar totes les mesures i solucions que estiguin a les nostres mans per evitar repetir situacions excepcionals com les del partit d’ahir.