gimnastic-banner-the-beat-challenge

‘I si ho fem junts…’

Sota l'eslògan 'I si ho fem junts…' s'ha presentat aquest migdia la campanya de socis 2013/2014. Un acte en el qual el president de l'entitat, Josep Maria Andreu, i els responbles de comunicació i àrea social, Xavi Ribera i Jordi Ruiz, han desvetllat la imatge de la campanya, la política de preus i les principals promocions que s'han preparat per a la nova campanya del Gimnàstic de Tarragona.

'I si ho fem junts…' és una reflexió una voluntat. Des del Nàstic es clar que només des de la unió, des de remar tots en la mateixa direcció i saber que l'objectiu és el mateix per a tothom es pot aconseguir les fites marcades. Per això s'ha dissenyat una campanya de vinculació total amb els socis, on el club vol demostrar aquesta voluntat de sumar, de fer un esforç i sobretot de posar facilitats a l'hora de fer-se soci.

Per aquest motiu s'ha dissenyat una campanya on s'abaixen als preus (amb un incís més alt en les zones més econòmiques del camp), on es mantenen totes les línies de descompte per a col·lectius com el dels joves, gent gran, aturats o famílies.., on es busquen solucions imaginatives per a abaratir encara més el carnet i on es vol que el soci sigui el veritable protagonista d'aquesta història.

El 2×1, facilitar i créixer

La promoció del 2×1 respon a dues voluntats: la de posar el màxim de facilitats al soci i la de créixer amb nombre i repoblar l'estadi. Amb aquest descompte, un soci que porti un soci nou a la Graderia de Gol podrà endur-se dos carnets a 75€ cada un o, el que és el mateix, que cada partit li acabi sortint per 3,5€. La manera de fer-ho serà sempre que un soci que renova porti un soci nou (que no ho hagi estat la temporada 2012/2013). Aquesta promoció caduca el 30/7/13.

El nom dels socis a la samarreta

Però més enllà d'abaratir els preus i buscar fórmules per a posar el màxim de facilitats, l' 'I si ho fem junts' també porta una part emocional, en la qual es vol premiar als socis que estiguin al costat de l'entitat en aquests moments complicats. Per aquest motiu el Nàstic farà una acció que mai s'havia dut a terme: posar el nom de cada un dels socis a la primera samarreta de joc, la vermella, creant una vinculació total entre el soci i l'equip. Tots els que vulguin que el seu nom surti a la samarreta hauran de renovar o fer-se socis abans del 30/7.

TENIU TOTA LA TAULA DE PREUS, DESCOMPTES I PROMOCIONS A: http://www.gimnasticdetarragona.com/cat2/socios.php

gimnastic-ucrania