El professor nipó ha volgut conèixer el màrqueting estratègic grana per a saber com treballa un club de futbol professional.
El responsable de màrqueting i Marca del Gimnàstic de Tarragona, Jose Maria Andreu Solé, ha estat l’encarregat de mostrar el projecte que desenvolupa l’entitat tarragonina en el sector. El professor Takahiro Inoue de la Facultat de Sports Business, de l’àrea de màrqueting esportiu, ha estat el representant de la Universitat Hosei que ha participat en aquesta presentació a les instal·lacions del Nàstic.
Cal recordar que no és la primera visita professional que es realitza al Gimnàstic de Tarragona des del país nipó. La temporada passada una comitiva de la Japan League, formada pel vicepresident de la competició i diferents presidents de la lliga japonesa, van conèixer el projecte grana, que el Nàstic desenvolupa a nivell nacional i internacional.
Per finalitzar l’acte, Jose Maria Andreu Solé ha fet entrega d’una samarreta del Nàstic al bell mig del Nou Estadi. Moment que els representants japonesos han aprofitat per immortalitzat amb les seves càmeres.