gimnastic-banner-the-beat-challenge

Preparats per la 3a Fase de LALIGA GENUINE 24/25

24 equips disputaran la cita esportiva a Vila-real

El Nàstic Genuine disputarà la tercera fase de LALIGA GENUINE 2024-2025 aquest proper cap de setmana a la Ciutat Esportiva José Manuel Llaneza.

Ahir, dilluns, els jugadors van realitzar l’últim entrenament de preparació abans dels partits del cap de setmana. El mateix dissabte, a partir de les 10 h, l’expedició grana es desplaçarà en autocar fins a Vila-real, on buscaran continuar entre els millors equips de la classificació del fair-play 2024-2025.

Als camps de la ciutat esportiva del conjunt groguet, que aquest any també repeteix com amfitrió en una de les seus, es disputaran un total de 24 partits durant el cap de setmana. Aquesta tercera i penúltima fase s’ha dividit en dues seus: la mencionada de Vila-real, que es celebrarà entre el 5 i 6 d’abril; i la de Burgos, que està programada del 10 i 11 de maig.

Els 16 jugadors convocats per Rafel Magrinyà són Celia Martinez, Gerard Bertran, Dídac Bosques, Albert Roca, Manel Vancells, David Cabanillas, Jose Antonio Mateu, Bryan Martinez, Vània Garcia, Raúl Iglesias, Marc Rodríguez, Javier Jose Sarabia, Aaron Oya, Kevin Castelló, Didac Chàfer i Aaron Cortés.

En l’apartat tècnic, Rafel Magrinyà tindrà l’acompanyament de Jordi Gornals, Sergi Bosques i Isabel Fonseca.

Els partits es jugaran dissabte a la tarda i diumenge al matí. El Nàstic Genuine disputarà els següents enfrontaments a la Ciutat Esportiva José Manuel Llaneza:

Dissabte, 5 d’abril:

  • Nàstic – Levante UD EDI (18.30 h, camp 1)

Diumenge, 6 d’abril:

  • UD Las Palmas – Nàstic (12 h, camp 1)


Amb el suport de BASF, Diputació de Tarragona, Ajuntament de Tarragona, Sorigué i Port de Tarragona.

gimnastic-ucrania