gimnastic-banner-the-beat-challenge

Quina relació té el número 6 amb el Nàstic?

El Gimnàstic de Tarragona SAD presenta l’espot de la campanya 2014/15, creat per Innovarout. L’acte de presentació es durà a terme al Teatre Metropol de Tarragona aquest dimecres a les 20.30 hores. Tots els aficionats del club estan convidats a l’esdeveniment, el qual no deixarà indiferent a ningú. La marca Innovarout, especialitzada en projectes d'innovació i comunicació, i partner estratègic del club, ha treballat conjuntament amb el Nàstic per crear una nova idea de la qual només es coneix un detall, "el número 6", per tal de motivar i guiar aquesta nova temporada. 

En l’acte d’estrena del nou espot, el president del Gimnàstic de Tarragona SAD, Josep Maria Andreu i Maurici Segú, director d’Innovarout, explicaran el contingut del vídeo i d’altres detalls de la nova campanya. Un cop s’hagi visualitzat el vídeo, es difondrà per les xarxes socials i es coneixerà el nou ‘hashtag’ que ha d’acompanyar tots els tweets d’aquesta nova temporada.

La campanya ‘I si ho fem junts’ de la passada temporada va ser tot un èxit ja que va generar més de 9.000 reproduccions a Youtube, més de 1.000 nous socis, i en general, va tenir una gran acollida en les diferents xarxes socials. Després de la notòria campanya anterior, el Nàstic ha treballat novament per incrementar la massa social del club fins als 6.000 socis i plasmar un any més el sentiment grana. Un gran repte.

Aquest acte comptarà amb la col·laboració de Fleca Flaqué i Vinícola de Nulles (Adernats).

I recordeu, la Marea Grana ja té la primera cita d’aquesta temporada: dimecres 23 de juliol a les 20.30 hores al Metropol. No hi faltis!

gimnastic-ucrania