Comunicat oficial 19/05/2024

Barça Atlètic - Nàstic

El Gimnàstic de Tarragona, SAD ha iniciat una investigació interna per esclarir els fets succeïts durant el partit d’ahir a la grada destinada a l’afició visitant de l’Estadi Johan Cruyff.

El Gimnàstic de Tarragona, SAD és un clar defensor dels valors que representen a l’esport i al futbol, mostrant sempre el màxim respecte pels àrbitres, entrenadors i jugadors. L’entitat ha condemnat, condemna i condemnarà de la manera més enèrgica qualsevol acte de racisme o violència. Aquests comportaments no tenen cabuda al futbol ni a la societat. Alhora que defensa la presumpció d’innocència dels aficionats expulsats per la seguretat privada del FC Barcelona.

El Gimnàstic de Tarragona, SAD ha sol·licitat al FC Barcelona la prova gràfica, visual i/o sonora de les acusacions realitzades, ja que fins al moment no s’ha detectat ni provat cap de les acusacions realitzades per a poder prendre les corresponents mesures.