gimnastic-banner-the-beat-challenge

El NAS vol apropar els socis a l’entitat

Aquest migdia s'ha presentat el NAS (Nàstic Atenció al Soci), un projecte que pretén millorar les comunicacions entre el Nàstic i el seu entorn. Aquest projecte multidisciplinari neix amb la voluntat de millorar les prestacions, els avantatges i les comoditats de les que ha de disposar l'abonat grana. En aquesta presentació s'ha entregat el pal de paller del Nàstic, la 'Guia de tràmits per als socis i sòcies,', un llibret que recull totes les relacions comunicatives que poden existir entre el Nàstic i el seu entorn i facilita l'accés als diferents tràmits i accions que es poden fer amb l'entitat.

És la primera vegada que el Nàstic pública un llibre d'aquestes característiques, enfocat a resoldre els problemes i les preguntes més freqüents de l'entorn. D'aquesta manera, es pretén que no sigui el soci el que cada vegada s'hagi de posar en contacte amb el Nàstic per a resoldre un problema concret, sinó que disposi d'una eina per a fer-ho.

Aquesta publicació s'enviarà a casa de tots els socis i sòcies, al mateix temps que es penjarà al website corporatiu de l'entitat, www.gimnasticdetarragona.cat

 

 

gimnastic-ucrania