gimnastic-banner-the-beat-challenge

El Nàstic tanca la campanya amb 4.404 abonats

El Nàstic ha presentat aquest migdia el resultat de la campanya d'abonaments 2011/2012, que deixa l'entitat amb una massa social de 4.404 socis de pagament. D'aquesta manera, els grana mantenen un 88.2% de la massa social, perdent 590 socis respecte el mateix període de la temporada passada (el club va començar la 10/11 amb 4.994 abonats). 

El director general de l'entitat, el senyor Lluís Fàbregas, ha estat l'encarregat d'encapçalar aquesta roda de premsa, on s'ha mostrat reflexiu i realista a la vegada. Fàbregas ha recordat que, malgrat hi hagi aspectes que no es puguin controlar (com ara el moment econòmic), des de la SAD s'ha de treballar per recuperar la confiança de la gent, per tal que aquesta torni a fer-se sòcia del Nàstic. El director general grana ha explicat que s'ha de treballar en dues línies clares per tal que això passi. La primera, la del terreny de joc, ja que tothom és conscient que és la base de tot plegat. Per altra banda, Fàbregas ha anunciat que des de les àrees de gestió s'està treballant per tal de seguir oferint iniciatives als socis i als aficionats per intentar fer créixer la massa social durant tots els mesos que dura la temporada. En aquesta línia, el màxim responsable executiu del Nàstic ha assegurat que en 10 o 15 dies es llançarà un producte nou encarat als actuals socis, que buscarà incrementar l'afluència i la massa social.

En la mateixa compareixença i han intervingut el director de comunicació i el de màrqueting, Xavier Ribera i Quim Espinosa.  Des de comunicació i atenció al soci s'han valorat positivament les promocions llençades en l'inici de campanya, ja que malgrat els mals resultats s'ha pogut fer que un 63% dels socis (2774) es puguessin acollir a alguna promoció. En aquest sentit, la més utilitzada ha estat la de 'les derrotes es paguen', a la qual s'hi han acollit un 70% dels socis que han fet servir alguna promoció.

Finalment Espinosa ha fet una radiografia de la massa social, on ha destacat dades com la prodedència, l'edat o el sexe. A dia d'avui, ha explicat el responsable de l'àrea de màrqueting i comercial, un 73% dels socis pertanyen a la ciutat de Tarragona, mentre que els altres es reparteixen en 79 poblacions que abracen Catalunya, Aragó, Madrid i Andorra. A la vegada, els homes dominent les graderies del Nou Estadi, ja que signifiquen el 76% dels abonats, mentre que les edats queden ben repartides, amb un normal predomini de l'adult d'entre 26 i 60 anys.  

 

En els documents adjunts s'hi pot trobar les gràfiques referents al tancament de la campanya de socis 2011/12. 

gimnastic-ucrania