gimnastic-banner-the-beat-challenge

Líders en presència On-Line

El Nàstic està al capdavant dels clubs de futbol estatals en estratègia comunicativa on-line i posicionament a la xarxa, a través de la seva web i dels seus canals de SocialMedia. Així ho revelava ahir un estudi fet per l'empresa especialitzada en comunicació Lewis Communications SL, que atorgava a l'entitat grana la distinció de ser el millor club de la Segona A en aquest àmbit (amb deu punts de valoració per sobre de la UD Las Palmas, segon classificat). A més, i en la classificació global dels 42 equips que conformen la LFP, el Nàstic ocupa la cinquena posició, compartida amb el RCD Espanyol, i només superat pel Real Madrid, el FC Barcelona, el Valencia CF i l'Atlético de Madrid.

L'estudi emprava un seguit de paràmetres que analitzaven el funcionament, el seguiment i la participació tant del website dels clubs com dels canals corporatius en les xarxes socials.  El Nàstic ha tret la puntuació màxima en 18 dels 20 camps estudiats, el que el situa amb 177 punts.

El Nàstic disposa a dia d'avui d'un espai web (http://www.gimnasticdetarragona.cat/), creat per Studiogenesis, que ha rebut més de 150.000 impactes en el darrer mes.  Entre 1500 i 2.000 internautes visiten a diari aquest espai, navegant-hi per 3,2 subpàgines de mitjana i estant-s'hi un temps aproximat de 2 minuts i mig. Mentre que Espanya és l'àmbit territorial principal i majoritari dels usuaris que visiten www.gimnasticdetarragona.cat , en aquest darrer mes un miler de visites han vingut provinents de França, Alemanya i el Regne Unit.

Pel que fa als canals corporatius dins les xarxes socials, i amb un treball conjunt amb Rambla Digital, els grana segueixen a l'avantguarda. Els gairebé 7.000 fans al Facebook segueixen dia a dia la informació més completa a la vegada que tenen a la seva disposició concurs i jocs interactius per a participar i endur-se premis. En el darrer mes els fans grana al 2.0 han pogut guanyar entrades, samarretes oficials, altres productes de marxandatge i, fins i tot, un abonament per a la temporada vinent. Una Botiga virtual al mateix Facebook, el Marcador 2.0 o la Porra de final de temporada són alguns dels exemples de la interacció del canal amb els seus usuaris.

En la resta de canals la cosa també segueix endavant. El més de miler i mig de ‘followers' al twitter oficial (www.twitter.com/nastictarragona ) segueixen la informació més immediata, a la vegada que poden seguir també els minut a minut de tots els partits del Nàstic. A Youtube (www.youtube.com/nasticoficial) s'hi poden trobar totes les rodes de premsa diàries, així com els resums dels actes que organitza la SAD penjats al moment de finalitzar els mateixos. Un material, l'audiovisual, que també es pot trobar a un altre canal especialitzat en aquest àmbit, Vimeo (www.vimeo.com/nastictarragona ). Finalment,  la presència del Nàstic a ISSUU (www.issuu.com/nastictarragona) , un portal especialitzat en publicacions, permet als internautes poder llegir la revista ‘Nou Estadi' fins i tot abans que passi per impremta.

EN ELS DOCUMENTS ADJUNTS PODREU TROBAR L'ESTUDI DE LEWIS CO. I EL DARRER INFORME SOBRE LA PÀGINA WEB

gimnastic-ucrania