gimnastic-banner-the-beat-challenge

Les noves samarretes veuen la llum a Lumine

Aquest migdia les noves indumentàries del Nàstic han vist la llum i ho han fet en un marc incomparable, el de Lumine Mediterránea Beach & Golf Community. Premsa, autoritats i aficionats del Nàstic s'han reunit a les terrasses d'aquest complex d'oci i restauració ubicat a Salou cap a les 11.30h del migdia, on s'ha servit un refrigeri davant del mar. Passades les dotze ha arribat el gran moment, el de descobrir la nova imatge del Nàstic per a la temporada 2011/2012. El director de Màrqueting de la SAD, el senyor Quim Espinosa, ha estat l'encarregat d'obrir l'acte. Espinosa ha donat la benvinguda als presents, ha agraït la col·laboració del nou patrocinador, Lumine, i ha saludat a la resta de representants d'empreses i institucions, entre elles, el president i el director general de la SAD, els senyors José María Fernández i Lluís Fàbregas la senyora Patrícia Anton, Consellera municipal de l'Ajuntament de Tarragona; i el senyor Carles Sans, gerent del Patronat de Turisme de Tarragona. El cap de l'àrea de màrqueting grana també ha volgut fer un especial incís en la presència del director general de Lumine. Tot seguit, ha pres la paraula el president del Consell, el senyor José María Fernández.

Fernàndez ha deixat clar que una imatge nova s'associa a un inici, a piles carregades i a noves il·lusions. El president ha desitjat a tothom una bona temporada i ha volgut fer una dedicatòria molt especial a Lumine, que s'uneix com a nou patrocinador. Fernández ha fet servir l'eslògan de campanya per recordar que 'si som més, som millors', i "ara som més, per tant millors", ha dit. Finalment ha arribat el moment més esperat, el de veure les noves indumentàries.

Escales avall i direcció al mar han baixat Rubén Pérez, Berry Powel, Fernando Morán i Antonio Longás, que vestien les tres vestimentes de jugadors i la de porters. Powel duia la primera, vermella; Morán la segona, un any més blanca; i Longás, la tercera, que enguany és de color antracita. El director de màrqueting ha explicat que s'ha buscat un canvi important i una línia més 'retro'. El coll que incorporen les tres línies (blanc en la primera i la tercera, i negre en la segona) li dóna ja un nou aire a la indumentària, que incorpora també unes línies fines als laterals que comencen al pit i acaben als pantalons. Una altra de les principals novetats és el color de la segona. L'antracita és la primera vegada que es converteix en color oficial d'una samarreta del Nàstic i, a més, serà el primer que lluirà l'equip aquesta temporada, ja que serà la roba del debut el proper cap de setmana del 20 d'agost a Almeria. 

gimnastic-ucrania