gimnastic-banner-the-beat-challenge

Més de 400 referències i una audiència de 100.000 twitters a #nastwits

Ahir dijous es va celebrar la primera edició de l'esdeveniment #nastwits, una acció del Nàstic relacionada amb les xarxes socials i que va tenir com a protagonistes a Raul Fuster (rafuster17), Roberto Peragon (rperagon) i Borja Viguera (Borja_Vigue). Els tres jugadors van atendre dins del centre Mediamarkt Tarragona a les preguntes que els arribaven dels propis espectadors de la sala i dels twitters que ho feien a distància. Durant una hora els jugadors van respondre a aspectes esportius, tecnològics i personals, en una experiència que tots tres van coincidir en la possibilitat de repetir.

I és que durant aquesta hora que va durar el primer #nastwits, gairebé 400 comentaris van arribar amb aquesta etiqueta, superant aquesta xifra dels 400 en les hores següents a la finalització de l'esdeveniment. També es va estrenar ahir un canal Ustream, per on es va poder veure tot el que passava a Mediamarkt durant l'acció, i on s'hi van enganxar més d'un centenar d'internautes per a no perdre's cap detall del que passava al #nastwits. Fruit d'aquest directe, a partir de demà es podrà veure el vídeo de l'esdeveniment a la web del Nàstic i al canal youtube (www.youtube.com/nasticoficial). Segons la pàgina HastrakingBeta (un calculador d'audiències a Twitter), l'esedevinement d'ahir va generar una audiència de més de 108.000 twiters i un total de 379.898 impressions en pantalla de referències a #nastwits.

Entre els assistents hi van haver quatre afortunats que es van endur les tres samarretes dels jugadors (amb el seu nick en el lloc del nom) i un Fifa2012. Encara queden per sortejar els altres Fifa, els que aniran dirigits als participants Online, i que arribaran aquest cap de setmana. 

gimnastic-ucrania