gimnastic-banner-the-beat-challenge

Nou acord entre el Nàstic, Fútbol Emotion i adidas

La col·laboració inclou una nova gestió del retail, e-commerce i marxandatge

El Gimnàstic de Tarragona, Futbol Emotion i adidas signen un conveni de col·laboració per anar de la mà fins a la temporada 2024-2025.

L’empresa líder a l’Estat i top 3 europeu en venda de material de futbol en línia, com ho reconeixen els E-commerce Awards 2022 i 2019 a la millor botiga d’esports d’Espanya, col·laboraran com a mínim durant les dues properes temporades.

Aquest acord inclou una part de patrocini; la gestió del retail, e-commerce i marxandatge per part de Fútbol Emotion de la botiga física i botiga online del club tarragoní. Recordem que els primers equips masculí i femení, així com el Genuine i tot el Planter Grana vestiran amb les equipacions tècniques d’adidas en aquest nou curs 2023-2024.

El Chief Teamsales Officer de Futbol Emotion, Carlos García, i el responsable de l’Àrea de Negoci del Nàstic, Jose Maria Andreu Solé, han estat els encarregats de signar el nou acord de col·laboració entre les parts. Aquesta mateixa setmana, concretament dijous, es donaran a conèixer les noves i il·lusionants indumentàries grana amb la firma adidas.

Sobre Fútbol Emotion

Futbol Emotion és la major empresa especialista en material de futbol a Espanya, i una de les tres més importants a tot Europa. El seu lideratge s’uneix a la venda online i també a les 23 botigues físiques entre Espanya i Portugal. Entre els premis més recents i destacats cal esmentar el doble guardó el 2022 i 2019 als E-commerce Awards al millor Ecommerce d’Espanya. Un gran èxit que reconeix el projecte digital i la trajectòria en comerç electrònic.

gimnastic-ucrania