Comunicat oficial

09/11/2021

El Gimnàstic de Tarragona, SAD lamenta profundament les acusacions manifestades pel mitjà de comunicació TAC12, en el programa setmanal Dorsal 12, emès dilluns 8 de novembre, que atempten a l’honorabilitat i reputació de l’entitat.

El Gimnàstic de Tarragona, SAD sempre ha mostrat la seva total disposició en trobar una entesa entre els mitjans de comunicació en general, i TAC12 en particular, i la plataforma Footters, sempre que s’ha sol·licitat i dintre de les competències de la pròpia entitat tarragonina.

Durant l’últim any, el Gimnàstic de Tarragona, SAD ha mediat en dues ocasions entre la televisió pública del Camp de Tarragona i la plataforma Footters. Tant en el curs 2020-2021, quan l’equip es trobava a la categoria de 2a Divisió B, com en la present temporada a la Primera RFEF Footters, s’ha aconseguit que TAC12 hagi disposat de tots els continguts audiovisuals disponibles per als seus productes informatius. El Gimnàstic de Tarragona, SAD continuarà buscant solucions a la problemàtica, com així s’ha fet en tot moment.

Cal recordar que aquesta temporada 2021-2022, la totalitat dels 40 clubs que conformen la Primera RFEF Footters van cedir els seus drets de televisió a la Real Federación Española de Fútbol.

El Gimnàstic de Tarragona, SAD defensa i facilita en tot moment el dret a la informació dels mitjans de comunicació, tant als locals com a tota la resta interessats en donar cobertura a nivell esportiu, social i econòmic.

Seguint les directrius de la RFEF, per aquesta temporada a la Primera RFEF Footters, les televisions sense drets tenen totalment garantit el dret fonamental a la informació en tots els estadis de la categoria. En aquest cas, el Gimnàstic de Tarragona, SAD va facilitar a TAC12 una acreditació de redactor per a tota la temporada al Nou Estadi i tres acreditacions anuals més per desenvolupar les tasques informatives a peu de gespa, amb l’enregistrament d’imatges que comporta. Després dels cinc partits disputats al Nou Estadi, únicament en l’enfrontament Nàstic – CE Sabadell del passat 9 d’octubre, un operador de càmera de TAC12 va accedir a peu de gespa per donar cobertura del partit.

El Gimnàstic de Tarragona reitera el seu malestar per la informació expressada públicament per TAC12, alhora que sol·licita una rectificació en el mateix programa Dorsal 12.

Gimnàstic de Tarragona, SAD